Wygląda na to, że na naszych oczach pada mit o bajecznych apanażach wschowskich radnych. Rzut oka na witrynę informacyjną umieszczoną przy Baszcie uświadamia nam tą okrutną prawdę. Oto (podając notkę biograficzną za portalem zw.pl) najmłodszy wschowski radny i gospodarz Baszty Patryk Kościółko postanowił przeprowadzić wiosenną ofensywę reklamową swojej Agencji Fotograficznej „Zatrzymać Czas”.
Szkoda tylko, że ta reklama wisi na gablocie będącej własnością miasta i przed wejściem do budynku, który również jest w miejskim władaniu. Oczywiście jest możliwe, że w ten sposób Baszta zbiera fundusze na herbatę, na którą zaprasza i pan Kościółko zapłacił rachunek za reklamowanie się w ten sposób. Bardziej prawdopodobne jednak jest, że nasz radny nie rozumie paru pojęć z zagadnień „mienie publiczne” i nie widzi nic niestosownego w próbie zarabiania na nim.
Odwiedza nas 40 gości oraz 0 użytkowników.
Komentarze
Kanał RSS z komentarzami do tego postu.